03 mei
20:00

Jong AZ

VS
logo MVV Maastricht

MVV Maastricht

MVV en CM.Com partners

voetbal

MVV en CM.Com partners

Dinsdag 02 februari 2021

In de professionaliseringsslag van de MVV-organisatie maakt de club een volgende stap. MVV Maastricht gaat een samenwerking aan met het gerenommeerde CM.Com.

Algemeen directeur Erik Noor: “Een onderneming, die ons in staat gaat stellen een modern platform aan onze supporters en partners te bieden en op termijn alle technische diensten en producten van onze club te verzorgen. Dit brengt onze kantoororganisatie weer verder in onze uitdaging MVV voor te bereiden op de toekomst.”

De eerste fase omvat een volledig in de administratie geïntegreerd nieuw ticketingsysteem. Dit onderdeel zal in mei 2021 gerealiseerd zijn. Door de nieuwe aanpak zal het ticketing-systeem een stuk makkelijker en gebruiksvriendelijker worden. Zowel voor MVV als organisatie alsmede voor de eigen supporters.

Wie of wat is CM.com?

Het Bredase bedrijf bestaat 20 jaar en streeft ernaar om de beste van de wereld te worden. Het techbedrijf is inmiddels beursgenoteerd. CM richt zich op efficiënte en klantvriendelijke methodes om via verschillende kanalen met klanten te communiceren. Zo is CM actief op verschillende fronten, van stem-sms'jes bij het Eurovisie Songfestival,  sms-diensten van Parkmobile, mobiel bestellen op Lowlands tot tickets van de Grand Prix Nederland. Ook bij diverse voetbalclubs is CM druk in de weer. En nu dus ook bij MVV.

Inmiddels werken er meer dan 300 mensen bij CM.com. De omzet is de 96 miljoen euro gepasseerd en heeft het bedrijf 16 kantoren in meerdere landen.

Erik Noor: “In CM.com hebben we ook een nieuwe sponsor kunnen contracteren. Ik kijk met vol vertrouwen uit naar een prettige samenwerking en heet CM.com welkom in onze MVV-familie.”

Misschien ook interessant

Strategische Business Partners