22 november
20:00
logo MVV Maastricht

MVV Maastricht

VS
logo FC Oss

TOP Oss

voetbal
Vul een zoekwoord in:

De MVV businessclub betaalkaart vervangt het muntensysteem Willy’s voor de consumpties in de Rabobank Maastricht Businesslounge. Je betaalt je consumpties vanaf aanvang seizoen 2019-2020 alléén nog met de MVV businessclub betaalkaart

Aanvullend saldo kan op twee manieren op je betaalkaart worden gezet:

  • Tijdens wedstrijddagen via een contante - of een PIN-transactie bij het servicepunt  in de Rabobank Maastricht Businesslounge. Onze medewerkers  helpen je graag bij het opwaarderen.
  • Online of via de KNIP app:  Na je registratie log je in met je naam en wachtwoord op www.veerzienmvvbetaalkaart.nl  of direct (met je KNIP pincode) op de app.

Klik in beide gevallen op ‘Rekeningen”  en op het plusje (+).  Tik het bedrag in en kies vervolgens op Ideal je eigen bank. Doorloop het proces van de betaling, bevestig de transactie en je bent klaar! Je kaart is opgewaardeerd!

Je waardeert de MVV businessclub betaalkaart op met minimaal €2,40 (servicepunt) of € 5,00 online. Je kunt de kaart tot maximaal € 250,00 opwaarderen.

Je kunt direct je saldo checken door in te loggen of – nog eenvoudiger – de QR code op je kaart te scannen.
De QR-code op de pas kun je met je smartphone scannen om je saldo te checken. Een QR scan app is gratis te downloaden via je app store.

Het in de partnerovereenkomst overeengekomen tegoed, dat aan het einde van het seizoen nog niet is besteed, blijft na afloop van het seizoen nog maximaal 1 jaar geldig.

Restitutie van het zelf gestorte tegoed op de betaalkaart is mogelijk.

Minimaal bedrag dat gerestitueerd kan worden is € 5,00.  Hou bij restitutie rekening met het feit dat €0,50 administratie- / transactiekosten in rekening worden gebracht.  Je logt in op je account op www.veerzienmvvbetaalkaart.nl. Klik op restitutie en doorloop de stappen.

Aanvragen voor restitutie worden iedere twee weken verwerkt.

Dit heeft te maken met het voorkomen van fouten bij het op- en afwaarderen van de kaart rondom en op wedstrijddagen.  De restitutieknop op je app zal daarom op en rondom wedstrijddagen aangeven dat restitutie niet mogelijk is.

Over het algemeen kun je de restitutieknop op je app weer vanaf maandag ná de wedstrijddag gebruiken.

Betaalkaarten kunnen worden gekoppeld aan een hoofdrekening, zodat bijvoorbeeld je relaties of medewerkers vanuit jouw rekening – met een eigen kaart – betalen. De hoofdrekeninghouder bepaalt het tegoed en beheert de uitgifte / inname van deze kaarten.

Jij geeft hierbij aan hoeveel extra kaarten je wilt ontvangen. Wij zorgen ervoor dat deze kaarten aan je hoofdrekening worden gekoppeld.

Dit is een app voor op je smartphone. Met de KNIP app kun je – ná registratie – je saldo van je KNIP account, veilig en vertrouwd via je eigen bank (IDEAL), direct online opwaarderen en kun je gemakkelijk je transacties inzien.
 

De KNIP app kun je via google play of via de Apple store downloaden op je smartphone.

Voor het installeren van de KNIP app klik hier voor een pdf-overzicht van het stappenplan.

Mogelijk heb je de app al op je telefoon staan. Deze app is sinds vorig jaar ook in gebruik bij het Preuvenemint. Je kunt hier makkelijk je kaart aan toevoegen. De service balie in de Businessclub kan je hierbij uiteraard ook van dienst zijn.

Er zijn drie verschillende inlog situaties die zich voor kunnen doen. Die zijn hieronder beschreven. Je begint met het invullen van je e-mailadres.

1. Je login is gevonden. Dit betekent dat je e-mailadres is gevonden. Typ je wachtwoord in en stel vervolgens een pincode in. Je zult doorgeschakeld worden naar jouw clubomgeving.

2. Geen e-mail login, maar wel gebruikersnaam bekend met e-mailadres. Je krijgt dan een extra stap. Je ontvangt een verificatie e-mail om je e-mail login te activeren. Je wordt stap voor stap door het proces meegenomen. 

3. Geen e-mailadres bekend, geen gebruikersnaam bekend. Na het invullen van je e-mailadres, voer je het pasnummer en de CVC code in of scan je de QR code van je clubcard. Vervolgens stel je een wachtwoord en een pincode in. Met deze pincode kun je voortaan inloggen op je smartphone.

Wil je een of meerdere gegevens wijzigen op je betaalkaart, ga dan naar www.veerzienmvvbetaalkaart.nl.

Partners ontvangen hun MVV businessclub betaalkaart(en) als onderdeel van de partnerovereenkomst.

Losse MVV businessclub betaalkaarten zijn verkrijgbaar in de Rabobank Maastricht Businesslounge bij het servicepunt (= huidige verkooppunt Willy’s). Je betaalt hier  € 1,00 voor. Vervolgens kun je de kaart bij dit servicepunt opwaarderen.

De munten zijn vanaf seizoen 2019-2020 definitief niet meer geldig en kunnen dus helaas niet meer worden ingewisseld voor consumpties of op de MVV businessclub betaalkaart worden bijgeschreven.

Voor partners van MVV en seizoenkaarthouders met toegang tot de Rabobank Maastricht Businesslounge is de kaart gratis.

Losse kaarten zijn verkrijgbaar bij het servicepunt (= huidige verkooppunt Willy’s). Losse kaarten kosten €1,00; dit bedrag reken je dan gelijk bij de aanschaf en het opwaarderen van de kaart af.

Nee, MVV zorgt als onderdeel van de partnerovereenkomst ook voor de registratie van jouw betaalkaart, evenals het bijboeken van het conform de partnerovereenkomst afgesproken tegoed.

Je ontvangt bij de terhandstelling van de kaart je gebruikersnaam en initiële wachtwoord.

Je kaart is derhalve meteen klaar voor gebruik bij het eerste bezoek aan de Rabobank Maastricht Businesslounge.

Door de registratie van je kaart, maak je maximaal gebruik van alle mogelijkheden die deze kaart biedt. We zetten ze even voor je op een rijtje:

  • op je gemak en veilig met Ideal via smartphone of computer je kaart opwaarderen
  • eerdere transacties en je huidige saldo inzien op je app
  • de kaart blokkeren wanneer je deze verliest
  • de kaart blokkeren indien je kaart wordt gestolen
  • restitutie aanvragen voor het resterende saldo op je kaart
  • geld overboeken tussen verschillende betaalkaarten
  • geld terugvragen aan andere betaalkaarthouders

Zodra er saldo op jouw MVV businessclub betaalkaart staat, betaal je eenvoudig bij een van de betaalterminals aan de bar door je kaart op de kaartlezer te leggen.

Het verschuldigde bedrag wordt in mindering gebracht op het saldo op de kaart.

Ben je de betaalpas verloren of is de pas gestolen? Blokkeer de pas dan direct!!!
Ga naar je account op je app of op de website << nog te bepalen>> en log in. klik op de knop “Blokkeren” in het hoofdscherm – links onder het bedrag. Klik daarna op het kruisje achter de betaalpas die je wilt blokkeren. Je betaalpas is nu geblokkeerd.

 

Deblokkeren? klik weer op de knop “Blokkeren” en klik op het vinkje achter je betaalpas. Je betaalpas is nu weer opnieuw geactiveerd.

Stuur een mailtje naar help@veerzienmvvbetaalkaart.nl we leggen de kaart dan voor je klaar bij de service balie in de Rabobank Maastricht Businesslounge.