20 april
18:45
logo MVV Maastricht

MVV Maastricht

VS
logo Willem II

Willem II

‘Good vibes’ tijdens MVV 120 Businessevent

‘Good vibes’ tijdens MVV 120 Businessevent

Zaterdag 02 april 2022

Een 120-jarig jubileum. Dat is niet niks. MVV Maastricht maakte het mee op zaterdag 2 april 2022. En dat moest uiteraard gevierd worden. Met een heus ‘feestweekend’, dat op donderdag 31 maart al startte met de boekpresentatie van het boek over het illustere duo Willy Brokamp en Jo Bonfrère, én een familiedag in het stadspark op de ‘verjaardag’.

Daar tussenin, op vrijdag 1 april, werden alle Businesspartners en relaties van de club uitgenodigd om een ‘pre-birthdayparty’ te beleven tijdens het MVV 120 Diner & Feest in de MVV Businesslounge. Na een heuse ‘inkombelevenis’, dwars door de spelersbus en de erehaag, heette moderator en MVV-coryfee Erik Meijer de 150 genodigden van harte welkom. Vervolgend schoven de gasten aan voor het diner in de voor de gelegenheid als chique restaurant omgetoverde Businesslounge. De ‘side-dishes’ tijdens het diner bestonden uit de verkorte boekpresentatie, een vraaggesprek over de nieuwe visie 2022-2026 én een aanprijzing van het nieuwe MVV-bier: ‘Bloonten Ingel’. Ondertussen zorgde de selectie van MVV in Helmond voor een kerst op de verjaardagstaart door een driepunter binnen te slepen. Dat zorgde voor uitgelaten juichkreten aan het diner en een vurige speech van oud-voorzitter Karl Dittrich.

Het navolgende feest ontbrandde na het Mestreechs Volkslied, dat live ten gehore werd gebracht door Beppie. De ‘good vibes’ van DJ Michel zorgde voor een feestelijke ambiance, waarin Katja Henz om 00.00 uur de inmiddels gearriveerde selectie welkom heette en het ‘Lang zal ze leven’ inzette. Samen werd er geproost op historie en toekomst. Een mooie afsluiting van een geweldige Businessavond.

Het Businessevent werd georganiseerd in samenwerking met YveY Maastricht. Het event werd mede mogelijk gemaakt door Erik Stevens Catering, Hansen Dranken, Tenmar, Veer Zien MVV, DJ Michel, Taxi van Meurs, De Bruijn Wijnen, Bakkerij Paulissen, Beppie Kraft, Katja Henz, Meijer Sports Media, KENO Media en Photography Patrick Smets.

Strategische Business Partners