18 juli
19:00
logo MVV Maastricht

MVV Maastricht

VS
logo Helmond Sport

Helmond Sport

Seizoenkaart 2025/2026

Us MVV’ke, jouw plek in Stadion De Geusselt!

Vanaf dinsdag 29 april om 14:00 uur kunnen huidige seizoenkaarthouders hun seizoenkaart voor seizoen 2025/2026 verlengen. Nieuwe seizoenkaarthouders kunnen vanaf maandag 5 mei om 12:00 uur hun plekje in het stadion bemachtigen.

Of je nu al jarenlang vaste bezoeker bent, samen met vrienden op vrijdagavond De Geusselt rood-wit kleurt, met het hele gezin komt genieten van de sfeer of als jonge supporter je eerste seizoenkaart aanschaft: van fanatiek tot sjiek, MVV verbindt ons allemaal!

Beleef samen de mooiste vrijdagavonden, waar sport, vriendschap en trots samenkomen op de tribunes. Kies jouw favoriete plek, selecteer de juiste leeftijdscategorie en maak je klaar voor een seizoen vol onvergetelijke herinneringen in De Geusselt! 

Let op: onze vakindeling en leeftijdscategorieën zijn vernieuwd. Controleer daarom goed je keuze. Op deze webpagina vind je alle informatie over het aanschaffen van jouw seizoenkaart. 


FAQ seizoenkaartverkoop 2025/2026

1. Wanneer start de verkoop van seizoenkaarten voor seizoen 25/26?

  • Voor seizoenkaarthouders van seizoen 24/25: vanaf dinsdag 29 april om 14:00 uur kunnen deze seizoenkaarthouders hun huidige plek in het stadion verlengen via onze ticketshop. Deze reservering blijft tot 31 mei 2025 beschikbaar.
  • Voor nieuwe seizoenkaarthouders in seizoen 25/26: vanaf maandag 5 mei om 12:00 uur kunnen nieuwe seizoenkaarthouders een beschikbare plek in het stadion kiezen voor de seizoenkaart van seizoen 25/26. 

2. Is er een Early-bird korting?

Ja, we geven iedere supporter die een seizoenkaart koopt vóór 31 mei 2025 een cateringtegoed van €10! Dit cateringtegoed kun je vanaf de start van het nieuwe seizoen besteden bij de cateringpunten in het stadion.

-

3. Hoe kan ik een seizoenkaart kopen?

  • Ga naar mvv.nl en klik op “Mijn MVV”.
  • Log in met je account of registreer een nieuw account.
  • Controleer je gegevens bij “Mijn Profiel”.
  • Navigeer naar “Tickets” om je seizoenkaart te kopen of je reservering af te ronden.
    • Voor nieuwe seizoenkaarthouders: navigeer naar "seizoenkaart 25/26" bovenin het menu. Vervolgens kies je de plek van je seizoenkaart en de juiste leeftijdscategorie. 
    • Voor huidige seizoenkaarthouders: klik op je eigen naam rechtsboven in de shop en navigeer naar reserveringen. Hier staat je stoel van seizoen 24/25 voor je gereserveerd. 
  • Controleer je gegevens en rond de bestelling af.

4. Ik heb nog geen Mijn MVV-account. Wat moet ik doen?

Klik op “Registreren” op de Mijn MVV-pagina en maak een nieuw account aan. Vul je e-mailadres en persoonlijke gegevens in.

-

5. Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

Klik bij het inloggen op “Wachtwoord vergeten” en volg de instructies om een nieuw wachtwoord in te stellen.

-

6. Waar kan ik mijn gegevens controleren of wijzigen?

Ga na het inloggen op mijn.mvv.nl naar “Mijn Profiel”. Controleer hier je gegevens en pas deze indien nodig aan.

-

7. Hoe weet ik of ik ingelogd ben in de ticketshop?

  • Rechtsboven in de ticketshop zie je je naam staan. Zo weet je dat je ingelogd bent.
  • Zie je je naam niet? Klik dan op “Mijn Account” en log alsnog in met je My MVV account.

8. Heb ik als huidige seizoenkaarthouder altijd een reservering?

Als je in seizoen 2024/2025 één seizoenkaart had, staat er automatisch één reservering voor je klaar. Deze is geldig tot 31 mei 2025.

Ben je in het bezit van meerdere seizoenkaarten op één account? Dan kan het zijn dat er meerdere reserveringen klaarstaan. Omdat er maar één seizoenkaart per persoonlijk account gekoppeld kan worden, hebben we je per mail gevraagd om ons te voorzien van een nieuw account waaraan we de seizoenkaart mogen koppelen. Als je deze gegevens nog niet aan ons doorgegeven hebt, willen we je vragen dit alsnog te doen via ticket@mvv.nl. Stuur ons een email met het nieuwe relatienummer, naam, e-mailadres en geboortedatum. Wij zullen handmatig de reservering overzetten naar het nieuwe account.

*Bedrijfsaccounts zijn hierbij een uitzondering.

-

9. Waar vind ik mijn relatienummer?

Je relatienummer vind je terug bij je persoonlijke gegevens. Ga hiervoor mijn mijn.mvv.nl en log in. Klik vervolgens op "Mijn Profiel".

-
10. Waar vind ik mijn reservering?

Klik na het inloggen op je naam rechtsboven en ga naar “Reserveringen”. Hier vind je je gereserveerde seizoenkaart voor 2025/2026.

-

11. Waarom is mijn vak veranderd?

In het kader van veiligheid en communicatie hebben we de benamingen van onze vakken aangepast. Sommige benamingen van vakken zijn hierdoor gewijzigd. Zie de afbeelding hieronder voor meer informatie.

-

-

Daarnaast zijn de vakken op de Boschpoorttribune verdeeld in twee prijscategorieën:

  • Vak N en vak S (voorheen vak F en A) zijn goedkoper, omdat deze vakken minder goed zicht op het veld bieden.
  • Vak O, P, Q en R (voorheen vak E, D, C en B) zitten in een hogere prijscategorie omdat deze vakken beter zicht op het veld bieden.

12. Welke leeftijdscategorie moet ik kiezen?

Ten opzichte van vorig jaar hebben wij een aanpassing gemaakt in onze leeftijdscategorieën. Om te bepalen in welke leeftijdscategorie je je seizoenkaart kunt aanschaffen, kijk je in welke categorie jouw geboortejaar valt. Hieronder zie je de indeling van de leeftijdscategorieën:

  • Kids (0 tot 12 jaar): je geboortejaar valt in de categorie 2013 t/m 2025.
  • Jeugd (13 tot 17 jaar): je geboortejaar valt in de categorie 2007 t/m 2012.
  • Volwassen (18 tot 67 jaar): je geboortejaar valt in de categorie 1958 t/m 2006.
  • Senior (67 +): je geboortejaar valt in de categorie 1957 of eerder.

13. Wat moet ik doen met mijn reservering?

Klik op de reservering en controleer:

  • Het juiste stoeltje (let op: onze vakken en leeftijdscategorieën zijn gewijzigd! Zie onze uitleg van punt 11 en 12).
  • De juiste leeftijdscategorie.
  • De juiste persoonlijke gegevens.
  • Klik vervolgens op “Ga verder” en rond de bestelling af.
  • Wil je je reservering verwijderen? Klik dan op de reservering en "Ga verder". Vervolgens zie je onder je gegevens de optie om je reservering te verwijderen. Wanneer je je reservering verwijderd is het vanaf 5 mei 12:00 uur mogelijk voor andere kopers om een seizoenkaart te kopen op deze plek.

14. Ik wil een nieuwe seizoenkaart op een andere plek in het stadion dan vorig seizoen. Kan dat?

Ja, je kunt je huidige reservering verwijderen en vanaf 5 mei 12:00 uur een nieuwe beschikbare plek uitkiezen in het stadion. 

-

15. Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Ja, je ontvangt direct na afronding een overzicht van je bestelling per e-mail. Meer informatie over het ophalen van de seizoenkaart zal later gecommuniceerd worden.

-

16. Wanneer ontvang ik mijn €10,- catering te goed?

Het cateringtegoed wordt meegeven op het moment dat je je seizoenkaart voor het nieuwe seizoen kunt ophalen. Hier zullen we later meer informatie over delen.