Skip to main content

From Father To Son-actie viert succesvolle zesde editie

From Father To Son-actie kent succesvolle zesde editie

De zesde editie van de From Father To Son (FFTS)-actie is een groot succes gebleken. Het initiatief heeft als doel gezinnen te ondersteunen die het financieel niet eenvoudig hebben, zodat ook zij de kans krijgen om een avond te genieten van een wedstrijd in Stadion De Geusselt.

De organisatie achter FFTS is zelf grootgebracht met bezoeken aan MVV samen met hun ouders en wil deze traditie graag doorgeven aan de volgende generatie. Met deze actie wil FFTS bijdragen aan een samenleving waarin sport en ontspanning voor iedereen toegankelijk zijn.

Dankzij de steun van 188 donateurs en diverse sponsoren werd een indrukwekkend bedrag van €40.780 opgehaald. Dit resulteerde in de aankoop van 440 kaarten voor MVV-wedstrijden, die worden verdeeld via de volgende maatschappelijke organisaties:

  • Stichting Quiet Community Maastricht
  • Stichting Leergeld Maastricht & Heuvelland
  • Stichting Playing For Success / Wiekentschool
  • Cloos For You
  • Wat is Loos in Mestreech


De FFTS-organisatie dankt alle donateurs, sponsoren en betrokken partners voor hun bijdrage aan het succes van deze editie. Het belangrijkste doel blijft onveranderd: gezinnen een onvergetelijke ervaring bezorgen in Stadion De Geusselt.

Geïnteresseerden die in het seizoen 2026–2027 willen deelnemen aan de FFTS-actie of meer informatie wensen, kunnen contact opnemen via fftsmvv@gmail.com.

Partners MVV Maastricht

Onze relaties van de Maastricht Collectief Business Club vormen de drijvende kracht achter het realiseren van onze gezamenlijke ambities. We bouwen duurzame relaties die gebaseerd zijn op vertrouwen, gedeelde waarden en wederzijdse groei. Samen maken we impact in onze regio, op én naast het veld.