Skip to main content

FAQ

Veel gestelde vragen

In onderstaande lijst vind je enkele veel gestelde vragen terug. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via info@mvv.nl.

Algemeen

Wat zijn de parkeermogelijkheden bij Stadion De Geusselt?

Bezoekers van Stadion De Geusselt kunnen gratis parkeren op het parkeerterrein aan de voorzijde van het stadion. Het parkeerterrein bevindt zich aan de kant van de McDonald's gelegen aan het Stadionplein. 

Bij welke ingang kan ik naar binnen?

De juiste ingang hangt af van de tribune waar je plaatsneemt:

  • Gamin-tribune: Ingang D
  • Boschpoort-tribune: Ingang B
  • Anglesside-tribune: Ingangen A of B
  • Hoofdtribune A en B: Ingang A
  • Johan Dijkstra-tribune: De ingang van onze Maastricht Collectief Lounge. Deze vind je tegenover de parkeerplaats van het Garner Hotel. 

Wanneer is de infobalie geopend?

De infobalie is van maandag t/m vrijdag geopend van 15.00 tot 17.00 uur.
Op wedstrijddagen gaat de infobalie twee uur voor de aftrap open.

Waar kan ik officiële MVV-merchandise kopen?

Officiële fanartikelen zijn verkrijgbaar bij Voetbalshop Maastricht, Nieuwstraat 21, 6211 CR Maastricht. Er is momenteel geen verkooppunt in het stadion zelf.

Waar kan ik informatie vinden over uitwedstrijden?

De informatie voor uitwedstrijden kun je op onze website vinden onder het kopje ‘Uitwedstrijden’. Hier zul je een week voorafgaand aan de uitwedstrijd van informatie worden verzien over de volgende uitwedstrijd.

Wat gebeurt er met gevonden voorwerpen en waar kan ik deze ophalen?

Gevonden voorwerpen kun je afgeven bij één van onze stewards. Zij zorgen ervoor dat de spullen worden ingeleverd bij de infobalie. Ben je iets kwijtgeraakt? Ga dan naar de infobalie om te kijken of jouw voorwerp daar ligt.

Ticket

Waar kan ik tickets kopen voor thuiswedstrijden?

Tickets zijn online te bestellen via onze ticketshop. Daarnaast kunt u op de wedstrijddagen tickets kopen bij de stadioningangen A, B en D.

Waar en wanneer kan ik mijn seizoenskaart ophalen?

Uw seizoenkaart kunt u ophalen bij de infobalie van MVV Maastricht.
Openingstijden:

Maandag t/m vrijdag: 15.00 – 17.00 uur

Wedstrijddagen: vanaf 2 uur voor de aftrap

Kan ik betalen met mijn seizoenskaart?

Ja. Vanaf dit seizoen kunt u in het stadion met uw seizoenkaart betalen. 

Ik ben mijn seizoenkaart verloren en ik wil graag een nieuw pasje, wat moet ik doen?

Je kunt je seizoenkaart digitaal downloaden door met het juiste account in te loggen in de MVV-app. Wil je toch een fysiek pasje? Deze kun je per mail opnieuw aanvragen per mail via tickets@mvv.nl. De kosten van het aanvragen van een nieuwe seizoenkaart pas bedragen €5,00.

Uitreiskaart

Zijn oude uitreiskaarten nog geldig en waar kan ik een nieuwe uitreiskaart aanvragen?

Nee, oude uitreiskaarten van voorgaande seizoenen en (digitale) uitreiskaarten die vóór 20 september 2025 zijn aangevraagd, zijn niet meer geldig onder het nieuwe uitreisbeleid.
Een nieuwe uitreiskaart kan uitsluitend worden aangevraagd via het aanvraagformulier op: 
https://www.mvv.nl/uitwedstrijden/uitreiskaart

Het is niet meer mogelijk om een uitreiskaart via de ticketshop van MVV aan te vragen.

Wanneer krijg ik een bevestiging van mijn uitreiskaart aanvraag?

Direct na het invullen van het aanvraagformulier ontvang je een bevestiging van ontvangst. Vervolgens verwerken en controleren wij je gegevens. Zodra je aanvraag voor de nieuwe uitreiskaart is goedgekeurd, ontvang je hiervan een bevestiging met mail. Wij streven ernaar je aanvraag binnen drie werkdagen af te ronden.

Waar worden mijn gegevens opgeslagen?

De gegevens worden beveiligd opgeslagen en volgens onze privacyvoorwaarden verwerkt.

Geldt de seizoenskaart 2025/2026 ook als uitreiskaart?

Nee, je seizoenskaart van seizoen 2025/2026 geldt niet als uitreiskaart. Om mee te mogen naar uitwedstrijden vanaf 17 oktober 2025 moet je een nieuwe uitreiskaart aanvragen middels het aanvraagformulier op onze website. 

Vanaf wanneer is de nieuwe uitreiskaart verplicht?

De controle op het gebruik van de nieuwe uitreiskaart van seizoen 2025/2026 is actief vanaf vrijdag 17 oktober 2025 bij de uitwedstrijd tegen Jong FC Utrecht. Zorg dat je ruim voor deze datum je aanvraag ingediend hebt. Om te voorkomen dat je uitreiskaart aanvraag niet optijd is goedgekeurd, verzoeken we je om vóór 1 oktober 2025 de aanvraag in te dienen via het aanvraagformulier op onze website.

Waarom krijg ik een omwisselbiljet in plaats van een ticket?

Het omwisselbiljet ontvang je vanuit MVV Maastricht per mail. Afhankelijk van de uitwedstrijd wordt voorafgaand gecommuniceerd waar je dit omwisselbiljet kunnen omwisselen voor een wedstrijdticket voor de betreffende wedstrijd.

Waarom moet ik een nieuwe uitreiskaart aanvragen?

Vanaf seizoen 2025/2026 geldt dat supporters die uitwedstrijden willen bezoeken in het bezit moeten zijn van een Uitreiskaart. Een Seizoenkaart van seizoen 2025/2026 is hierbij niet geldig als Uitreiskaart. Zonder deze Uitreiskaart is het vanaf 17 oktober 2025 niet mogelijk om toegang te krijgen tot het uitvak voor uitwedstrijden.

Waar kan ik een nieuwe uitreiskaart aanvragen?

Je kunt een nieuwe uitreiskaart aanvragen via onze website onder het kopje 'Uitwedstrijden' en dan kiezen voor ‘Uitreiskaart’. Vul hiervoor het aanvraagformulier in op de website. 

Partners MVV Maastricht

Onze relaties van de Maastricht Collectief Business Club vormen de drijvende kracht achter het realiseren van onze gezamenlijke ambities. We bouwen duurzame relaties die gebaseerd zijn op vertrouwen, gedeelde waarden en wederzijdse groei. Samen maken we impact in onze regio, op én naast het veld.