29 maart
20:00

NAC Breda

VS
logo MVV Maastricht

MVV Maastricht

Vraag en antwoord

voetbal

Vraag en antwoord

Woensdag 06 juli 2022

Sinds 7 juni kan de seizoenkaart weer verlengd worden. De teller staat inmiddels op bijna 1100 seizoenkaarten. Hiermee gaat de verkoop vooralsnog beter dan voorgaand seizoen en wij zijn dan ook blij dat er al zoveel mensen hun seizoenkaart hebben verlengd. Op de ticketing afdeling van MVV Maastricht is het dan ook druk met vragen van supporters over hun seizoenkaart. Begrijpelijk, want waar er een heleboel zaken goed gaan, gaat er helaas ook wel eens iets niet goed.

In de periode van 7 juni tot en met 20 juni konden supporters hun eigen stoel verlengen. Hierbij was de prijs die supporters konden zien, de prijs waar de compensatie al in verwerkt zit. Vanaf 20 juni vervielen deze reserveringen en konden supporters die hun stoeltje nog niet hebben verlengd zelf bepalen waar ze wilden gaat zitten en kregen zij ook weer 20 procent compensatie. Sinds 20 juni gaat dit ook zichtbaar van de totaalprijs af.

We merken dat er veel vragen zijn over de bestelling van de seizoenkaart, de prijs en de seizoenkaart zelf. Daarom hopen wij hiermee een aantal vragen op te lossen.

1: Ik heb vorig jaar een seizoenkaart gehad, maar bij mij gaat de compensatie niet van de prijs af.

Graag zouden wij je willen vragen om een mail te sturen naar tickets@mvv.nl met in deze mail het relatienummer van de seizoenkaart vermeld. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Controleer ook goed of je gebruik maakt van het account dat gekoppeld is aan de seizoenkaart. Wanneer je de seizoenkaart besteld staat rechtsboven het relatienummer waarmee je de seizoenkaart gaat bestellen. Komt dit nummer niet overeen met het relatienummer op de seizoenkaart, dan maak je gebruik van een ander account.

2: Ik heb een seizoenkaart besteld, maar de compensatie is niet van de prijs afgegaan.

Waarschijnlijk staat er dan iets niet goed in het systeem. Als je een mail stuurt naar tickets@mvv.nl, met daarin je relatienummer, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op om het probleem op te lossen.

3: Wat is mijn relatienummer?

Je relatienummer staat op de achterkant van de seizoenkaart. Deze staat boven je naam en begint meestal met een 8 of een 9.

4: Ik heb jullie telefonisch proberen te bereiken, maar ik kreeg niemand te pakken.

De afgelopen tijd hebben wij helaas te maken gehad met een storing bij onze telefooncentrale. Hierdoor werden telefoontjes niet goed doorgeschakeld. Dit hebben wij tijdelijk opgelost door de telefoontjes door te schakelen naar de infobalie, maar daar is het niet altijd mogelijk om de telefoon op te pakken omdat er mensen aan de infobalie staan die worden geholpen. Dit probleem is momenteel verholpen en we zijn telefonisch dan ook weer volledig bereikbaar.

5: Ik heb een vraag over tickets, waar moet ik zijn?

Voor vragen over je bestelling, seizoenkaart of andere ticket-gerelateerde zaken, willen wij je vragen om contact op te nemen met tickets@mvv.nl. Wij zorgen er dan voor dat je vraag zo snel mogelijk wordt beantwoord.

6: Ik heb een vraag over de nieuwe Nike shirts of over andere merchandise artikelen, waar moet ik zijn?

Je kan dan het beste een mail sturen naar tickets@mvv.nl. Zij kunnen je vraag het beste beantwoorden.

Misschien ook interessant

Strategische Business Partners