https://www.mvv.nl/IManager/Media/17470/1846509/NL/reg/hps-meerssenmvv070718.jpg https://www.mvv.nl/IManager/Media/17470/1581723/NL/reg/volle-petaj-grijs.png https://www.mvv.nl/IManager/Media/17470/1608442/NL/reg/sub-koencloseup.jpg

MVV Maastricht verlengt met Open Line en presenteert gloednieuwe spelersbus én wedstrijdtenue

Maandag 02 juli 2018

Op de Markt in Maastricht, pal voor het iconische stadhuis én in de gloednieuwe spelersbus van MVV Maastricht die voor de gelegenheid zijn debuut maakte, zette Open Line CEO Jo Verstappen, maandagmiddag 2 juli de handtekening onder de shirtsponsorovereenkomst voor seizoen 2018-2019.

De verlenging van de overeenkomst betekent, dat Open Line de voorzijde van het wedstrijdshirt van MVV Maastricht siert. Spelers Ricardo Ippel en Shermar Martina én keeper Lars van Meurs toonden vol trots de uiting van Open Line op het nieuwe wedstrijdtenue.

Jo Verstappen, CEO van Open Line over de verlenging van de samenwerking: “Na een evaluatie van de succesvolle samenwerking het afgelopen half jaar hebben wij geconcludeerd dat continuering van het shirtsponsorschap een logische vervolgstap was. Buiten het feit dat we dé Maastrichtse volksclub ondersteunen, kunnen we aantonen dat de samenwerking vruchten afwerpt op het gebied van landelijke exposure en naamsbekendheid. We hebben dan ook geen moment getwijfeld en besloten de samenwerking te verlengen. We zijn ook zeer enthousiast over het feit dat we niet alleen op de stijlvolle wedstrijdtenues mogen pronken, maar ook op de prachtige nieuwe spelersbus van MVV Maastricht prominent door het land gaan. Wat is er nou mooier om op dit fantastische nieuwe en unieke uithangbord zichtbaar te zijn?”

Algemeen Directeur Paul Penders van MVV Maastricht: “We zijn ontzettend blij dat Open Line als Maastrichts bedrijf niet alleen trouw blijft aan dé volksclub van de stad, maar dat blijkt dat een snel groeiend bedrijf de mogelijkheden van een partnerschap met onze club op waarde schat en hier concrete resultaten uit haalt. Dat is een mooi signaal voor ons dat we commercieel gezien de juiste weg zijn ingeslagen met onze nieuwe visie. De spelersbus is daar overigens een ander mooi voorbeeld van. Een uitgelezen kans trouwens voor bedrijven, organisaties of instellingen om daar gebruik van te maken. MVV gaat de bus in ieder geval ook bij maatschappelijke activiteiten inzetten. Daarbuiten is het een prachtig visitekaartje.”

De nieuwe wedstrijdtenues zijn afkomstig van kledingsponsor Masita. Het Open Line-logo staat prominent op de borst. Andere trouwe sponsoren zijn: Ubaghs Installatietechniek, Hansen Dranken, Schilderwerken Bijsmans en Drink Water.

En met de nieuwe spelersbus, die in samenwerking met Taxi Van Meurs tot stand is gekomen, heeft MVV Maastricht een nieuw, in het oog springend ‘uithangbord’ waarmee selectie en staf tweewekelijks naar de uitwedstrijden worden vervoerd.

‘Us Spelersbus’ wordt gesierd door afbeeldingen van MVV-spelers in actie. Uiteraard hebben ‘Uzze supporters’ ruim plaats gekregen op de bus en is de skyline van ‘Us Stad’ prominent aanwezig. Al ‘Us Partners’, die deze bus mede mogelijk maken, hebben een mooie plek gekregen op de achterzijde van dit rijdende MVV-visitekaartje. ‘Veer zien MVV’ en dát zal iedereen weten die de bus voorbij ziet rijden.

Naast vervoer voor de selectie zal de nieuwe spelersbus ook ingezet worden voor de MVV-jeugd en tijdens maatschappelijke projecten en activiteiten. Ook bedrijven kunnen de gloednieuwe spelersbus van MVV Maastricht huren voor vervoer in stijl tijdens bijvoorbeeld een teamdag of een zakelijke bijeenkomst.

Paul Penders: “De samenwerking tussen MVV Maastricht enerzijds en Open Line en Taxi van Meurs anderzijds is een schoolvoorbeeld van samenwerking tussen de club en het bedrijfsleven waarbij partijen elkaar kunnen versterken. In één woord: geweldig!”