26 april
20:00
logo De Graafschap

De Graafschap

VS
logo MVV Maastricht

MVV Maastricht

Preuf de lokale smaak mèt 'n bitsje MVV: Coffeelovers

voetbal

Preuf de lokale smaak mèt 'n bitsje MVV: Coffeelovers

Woensdag 26 augustus 2015

Preuf de lokale smaak is dit jaar het thema van Preuvenemint. Wij zijn heel 'gruuts' op dit evenement en zetten daarom de partners van MVV, die deelnemen aan Preuvenemint, even in de kijker. Aan de hand van een interview legt deze partner uit waarom Preuvenemint en MVV belangrijk voor het bedrijf.

De eerste partner is Coffeelovers i.s.m. Maison Blanche Dael (Standnummer: 10). Coffeelovers houdt van koffieliefhebbers en andersom… De liefde voor het zwarte goud, maar ook voor thee, is te proeven en te voelen! De speciaal getrainde Coffeelovers-barista’s malen voor elke koffie een verse hoeveelheid bonen, afkomstig van huisleverancier Maison Blanche Dael: sinds 1878 een begrip in Maastricht. Latte-art doen zij op verzoek, populair is uiteraard een Coffeelovers-hartje!

Waarom neemt u deel aan het Preuvenemint?
Heel interessant en groots evenement bekend in heel Nederland waar veel huidige klanten, maar ook nieuwe klanten ons bezoeken. De sfeer en mooie locatie geven nog meer beleving aan het koffiegevoel wat wij uitstralen. Daarbij ontvangen wij ieder jaar veel enthousiaste reacties.

Wat biedt u aan op het Preuvenemint?
Naast alles wat met koffie en thee te maken heeft, bieden wij gebak en zoetigheden aan zoals cheesecakes en taartjes.

Waarom is Preuvenemint een speciaal evenement voor Maastricht?
Er komen steeds meer food festivals op de Nederlandse markt, maar het Preuvenemint is het oudste culinaire evenement van Nederland. De klassieke en bourgondische uitstraling trekt ieder jaar vele bezoekers naar de stad Maastricht. De totale opbrengst van het Preuvenemint wordt overhandigd aan enkele goede doelen. Dit geeft zowel het evenement als de stad een loyaal karakter.

Wat is uw visie over het thema van dit jaar ‘’Preuf de lokale smaak’’?
Heel positief. Als koffieonderneming hebben we veel te maken met lokale ondernemingen. Zo werken wij samen met onder andere Blanche Dael. Wij hebben zes vestigingen in Maastricht en drie vestigingen buiten Maastricht. Voor de koffieproductie zijn wij afhankelijk van verre landen, maar proberen een sterke lokale binding aan te gaan door in eigen omgeving andere gerelateerde producten te produceren.

Waarom bent u sponsor van MVV Maastricht?
Voor de lokale betrokkenheid. Door met een sportvereniging een verbinding te maken komen wij in contact met ondernemingen uit verschillende soorten markten. Daarbij zijn het altijd interessante en gezellige bijeenkomsten.

#GruutsOpMestreech #Preuvenemint

Misschien ook interessant

Strategische Business Partners